Dimitrina_kovaceva 1 haftalık bebeğimin poposunda pişik oluyor sürekli ağlıyor göbeği de düşmedi henüz ve ağlamaktan göbeği dışarı çıktı top gibi napıcam
irva Dimitrina_kovaceva Pişik için hametan sudocrem veya trosyd kullanabilirsin.Göbek fıtığı hemen hemen her bebekte oluyor ağlamaktan ıkınmaktan ama çoğu zaman geçiyor canım.