5.5 aylik oglumun gözü dün capak oldu giderek artti ve gözü küçülüp.sisti ne yapmam gerekiyo kizlar cok üzülüyorum :( gözünü açamiyor anne sütüyle pansuman yap dedi bir arkadas dün yaotim.hic degisnedi ilerledi yine ayrica internette göz doktorlari onermiyor keske daha once arastirsaydim.