zumra_uysal Hanımlar merhaba 45 gün evvel spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım. Kanamam halen devam ediyor damla damla (kesinlikle regl değil ) sizce normalmi ? Böyle bir durumla karşılaşan oldumu ?
mgroyksl zumra_uysal Bencede normal. Benimde 47 gün sürmüştü tamamen bitmesi. Yinede doktor kontrolüne gidin isterseniz.
herseyguzelolacakk zumra_uysal 72 gün sürdü benim. Doktora gittim normal dedi. Kimisinin rahim geç toparlıyormuş. Bnde spinal doğum yaptım
Ayse3695 herseyguzelolacakk bende 61 gundur dogum yaptım kan seklinde geliyor dunden beri normal mi acaba
Fer4hh zumra_uysal 60 gün sürdü benim ve son 10 gün inanılmaz kanadı çok korkmuştum ama 2-3 gün sonra azalıp kesildi
S-oy zumra_uysal benim de 52 gün sürdü doktorum normal demişti 3 aya kadar 3 ay olur da devam ederse gel bakalım demişti doktordan sonra kesilmişti benim de sezaryen oldu her halde sezaryen ile ilgili bir durum bilemiyorum benim de uzun sürdü kesintisiz
Ayse3695 zumra_uysal 61 gunluk kızım benımde devam ediyor hatta leke de degıl kan yanı adet gıbı anlamadım korkuyorum bende bırsey olur mu diye
herseyguzelolacakk Ayse3695 valla canım ben sezaryen doğum yaptım. O yüzden parça kalma ihtimali sıfır dedi doktor. Sen normal yaptıysan bi baktır için rahatlar
Ayse3695 herseyguzelolacakk yok bende sezeryan ile dogum yaptım sezeryan ile olunca parca kalma ihtimali neden sıfır kı
herseyguzelolacakk Ayse3695 çünkü onda plesantayı falan doktor çıkarıyo ya canım. Vajinadan gelen bişey olmuyo sonuçta. O yüzden parça kalma ihtimali sıfır
herseyguzelolacakk Ayse3695 valla belki olabilir tabi orasını bilemem canım ama benşm doktor öyle söylemişti. Hatta bende 2 kere kontrole gittim çok şükür temiz çıkmıştı
curly_mom zumra_uysal b2nim 30 gün sürmüştü ama doktorum anormal bi şekilde kanama olursa gel demişti 🙄