gokaybulutbey Bebeğim 7 ay 8gunluk kabız olmaya başladı şuan dış çıkartma döneminde ondan olabilir mi
gokaybulutbey Meralorhan çay kaşığıyla mi verelim ben çorbalarinin üzerine falan gezdiriyorum ama sadece zeytin yağını vereyim