Elifekinci
Gece gece güldüm kusura bakmayın 🙈🙈😅
5 aylıkken sanırım kavramaya başlamıştı, bir oyıncakla kısa süreli ilgileniyordu. 6 aylıkken falan kucağımdayken birlikte oynuyorduk. Tam anlamıyla 7 buçuk, yani desteksiz oturmaya başladığında kendi kendine oynadı. 🥰