Ecrinderin Hanımlar merhaba 3 aylık oglum var . Anlının ortasında doğum lekesi gibi leke var doğduğunda yoktu 2. Hafta çıkmaya başladı sizce geçer mi? Doktoru geçer yüksek ihtamlle geçmezsede siliyorlar dedi . Varmı basına böyle birsey gelen