Zeynepp24 Roidmi eve kullanıyorum, gayet memnunum. Giremeyeceği yerlere zorla girme çabası benim her sene kpss ye çalışmam gibi 😂😂😂
Serrax Roborock s7 kullanıyorum çok memnunum çok şükür 😊 koltuk-yatak altlarına falan girince bir huzur geliyor😄 mop özelliği de var ama her gün çalıştırmıyorum
Boncuksun Bende çok memnunum. Zaten dip köşe beklemeyin. Ama günlük tozumu alıyor. Elim ayağım. Şimdi küçük bir saç teligörmek istemiyorum.