23 günlük kızım var geceleri nerdeyse hiç uyumuyor gündüzde çok mızmız emiyor ama sütüm yetersiz harelde ilk zamanlar sütüm olmadığı için mama veriyordum o zamanlar uyuyordu mamayı bıraktım böyle oldu ilk zaman 30 ml veriyordum şuan emiyor diye çok vermek istemiyorum ama 60 ml çıkardım kızım doymuyor sanki hala aranıyor ve ağlıyor uyumuyorda üzerine emziriyorum hala aynı acaba azmı geliyor (gazdan da olabilir diye düşündüm ama maşallah gaz problemimiz yok çıkarıyor ) haftaya kontrol var doktora sorucam burda bilen tecrübeli anneler sizin fikirlerinizide almak istiyorum