Hyryygt Bebegim bugun 2. Ay aşısını olacak istemsiz korkuyom. Sagligi ameliyatları derken doktorlar hep erteledi asilari simdi basliyor insallah ama cok ates yapiyor mu ? Gec aşı olan var mi bizim gibi
SerapEsila Bn 2.ayda yptrdm da hic atesi olmdi cnm oyle bi huzurslgu fln da olmdi cok skur iyi gcti bzmki ates dsurucu almami dyledilr aldm her ihtmale krsi 1 cay kasigi verdik ynde
Damlaymz Babe hanımefendinin bebeği ameliyat olup rahatsızlanmış aşı tarihi 9. Aya dek kaymış diye anladım ben