Kızlar bebelerin uykuları nasıl? Gündüzleri mümkün değil uyumuyor, uyusa yarım saat sonra uyanıyor. Uykusu gelince bağırmaya başlıyor, her zaman uykuya geçerken dinlediği müzikleri açıyorum ortalığı yıkıyor. Gündüz 4 uyku yapardı, her seferinde 1-1,5-2 saat uyuyan bebeydi ya. Üzülüyorum uyumuyor diye. Düzelecek mi acaba? Gece uykumuzda sıkıntı yok. Gece uyuyor diye mi gündüz uyumuyor anlamadım ki.