Elizlite Merhaba arkadaşlar 19aykik kızım cümle kurmuyor sadece birkaç kelimesi var endişe lenmem gerekmi heeseyide yapıyorum kitap hikaye vs televizyon çok az başka napabikitim
Ah_neredeee_vah_neredeee Elizlite Valla ben çok nadir gördüm duydum o aylarda cümle kurabileni .. bence kelimelrinş arttırmaya bakın zamanla o da olacaktır
Elizlite Sevgi21 MuMuBu birisi gidince gitti ,çiçek , anneye nnnnnne resmimi görünce falan nnnnne diyo,baba,dede,cici,mama,gel, kapı,lambayı gösteriyor aaammba, ayakkabıya abaak diyo acikdigi zaman mama ,ciiiiş diyo bukadar
Sevgi21 Elizlite canim brnimkide aynen bunları diyo bende bu sıralar çok korkuyorm ne bilim forumda herkes yok 50 cümle kuruyo yok 100 cümle kuruyo diyince sıkıntımı var diye dusunuyo insan hep kitap okuruz TV yemek saatlerinde bazn aciyoruz onun dışında çok hareketli olduğu için pek aktivite istmiyo çünkü sabah akşam dagitmakla meşgul
Bksl Benim bebeğim de 19 aylik cümle kurmuyor bence normal bu durum ☺️ anne , baba , dede ,çiçek , bal , aşkı , anneanne ,süt ,su aklıma gelen bunları söylüyor ☺️
Bksl Elizlite yani evde tek olduğu için ortam da genelde sakin kalıyor , sadece bu ara elinden oyuncak vs alınınca tepki gösteriyor . Sizde de var mı sinirlenince bana vuruyor sürekli olmasa da arada yapıyor nasıl tepki vermem lazım bilmiyorum
Elizlite Bksl evet vuruyo arada ama hani oyun saniyo herhalde vurup gülüyor hayır olmaz ama diyorum yapmıyor peki ortamda sakın kaliyo derken mesela ne yapmıyor
cilemm_karasu Elizlite bu konuda hiç aceleci olmayın bence merak etmeyin birden çözülüyorlar bende çok takıldım kızım 17 aylık 5,6 kelimesi var birde hayvan seslerini falan çıkarıyor derdini her türlü anlatıyor zamanla konuşmaya dönüyor bu süreç dedi doktorumuz 2.5 yaşına kadar yoluna giriyormuş herşey . İçinizi ferah tutun 🙏🌼
Elizlite Sevgi21 evet inanın bende çok ilgi kitap vs aldın Hatda ama sabahtan akşama kadr tekevizyon izleyen çocuk zamanında izletmeyin derdim ama o çocuk benim çocuğundan güzel konuşuyor masallahbilmiyorum açıkçası izletmemmi gerekiyordu diyorum arada ,😬
Bksl Elizlite Kırıp dökme hırçınlığı yok yani ortamda genelde sürekli ayakta gidip geliyor Hic oturmuyor😂
Sevgi21 Elizlite canim valla benimkinin iştahsızlık var TV olmadn bir lokma yediremiyorm tvylede birkaç lokma ondan aciyorm ama insan vicdan yapiyo acaba benim yüzümden mi konusmyo yada gelistiremiyormuyum duygusu seni çok iyi anliyorm bide biz 10. ayda hastanede yattı kızım ondan dolayı insan görmek istemiyo biryere girdince sürekli kucakta korkuyo bizim burda kimsemiz yok bı eşimin ablası var onada pek gidemiyorm ondan dolayı insanları görünce korkup agliyo sürekli kucakta durmak istiyo biraz zor büyüyorlar ama geccek bu gunler