Merhaba arkadaşlar. Oğlum 6,5 aylık bir
çok gıdayı verdim çok şükür alerjik reaksiyon yasamadık. Oğlum doğduğundan beri mama ağırlıklı besleniyor hele bu aralar hiç emmiyor. Sabahları çeyrek yumurta sarısı ve yarım çay kaşığı hurma özünü sulandırıp veriyorum. Öğleden sonra da çorba püre vs yapıp veriyorum bir kase. Az mı veriyorum acaba ek gıdaya. Sizler nasıl veriyorsunuz.