Dolven9878 Kizlar aldığınız memnun olduğunuz bir yer var mı terndyol da olabilir. Coxuk odasi için güzel tablo lar . Önerilerinizi bekliyorum. Bide boya rengi sizce hangi renkler güzel çocuk odası icin .Sevgilerr💚💚
TuruncuLimon Dolven9878 ben aldım canım daha bugün astım hatta hemen resimliyorum kızımın odasını hazırlıyorumda 🐥🐥
ATC Dolven9878 ben Liziahome dan isimleri yazılı 2 tablo yaptırdım 80 TL büyük güzel duvarı da alt kısmı üçgen şekilde gri boyadık arkadaşımla üst tarafı mavi üst mavi kısma da bulutlar yapıştırdım 2 duvara da kapı süslerini taktım aynı yaptırmıştım
TuruncuLimon Dolven9878 trendyoldan aldım 3 lü olarak geliyor ve rulo kartonda geliyor kapığı okadar kaliyeliki bayıldık görseldekiyle birebir aynı canlılıkta. Boyutu 32×40 ben ikeanın 30×40 tablolarına alttan üstten 1 er cm toplamda 2 cm falçatayla kısaltarak yerleştirdim okadar güzel olduki https://www.hizliresim.com/7jkcavv
TuruncuLimon TuruncuLimon https://ty.gl/jbqfmlc0pk https://ty.gl/i6texn8dje https://ty.gl/dunpvpw32t https://ty.gl/wz8ko3rnxr https://ty.gl/x78fptljiw https://ty.gl/74bzdu4yjv
Dolven9878 TuruncuLimon cok oygunmus canim.cok teşekkür ederim. Canim peki ikna çerçeve diyorsun ya bunkar sadece çıkartma mi onu anlamadım çerçeveleri yok mu
TuruncuLimon Dolven9878 hayır sadece poster bu ben ikeadan çerçevede satın aldım ama istersen düz çerçevesizde yapıştırabiliyorsun