Balogluum 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum 10 aylık sütümde var hep anne sütü aldı ama artık gücüm yok, dişleri çıktı emerek uyuyor saatlerce emzik gibi emmek istiyo memeyi çıkarınca kıyamet kopuyor en derin uykuda bile canımda acımaya başladı çok yoruldum😔
PrensinAnnesi2021 Balogluum 7 aylıkken emzirmeyi bıraktım. Aktif emmeyi bıraktı. Beni emzik gibi kullanmaya başlamıştı. İcinizden geleni yapın ben pismanlik duymadım cunku elimden geleni de yapmıştım
Yaseminskar Balogluum aynı durum bende de var benim kızım su an 17 aylık geceleri bile halen emmek için sık sık uyanıyor , diş dönemi zaten mememle bitişik yaşıyor ve artık benimde takatim kalmadı önümüzdeki ay bi eşimin memleketine gidip geleceğiz ondan sonra bende bıraktıracağım .. umarım çok zorlu bir süreç olmaz 😔
Sarikuzumalp Balogluum sütünüz varken 2 yaşa kadar emzirin sonra pişman olabilirsiniz. Yani iştahsızlık varsa tabi doktorlar kesin diyor ona bir şey diyemem. Benim oğlum da çok düşkündü sabahtan akşama kadar saatlerce emdiği bile oldu hiç çekmeden. koyduğum an ağlardı. Bende ne zaman sürekli emmeyi bırakacak diye hayıflanırdım. Ama zamanla alıştım bende severek emzirdim hep. sizinle aranızda ki güzel bi bağ o koparmayın erkenden emmeye devam ederken kendi fikrimce.
masterchefiniz Yaseminskar Canım biz 19 aylığız ben yeni bıraktım. Hiç tahammülum kalmamıştı. gece sabaha kadar boşalmış memeyi emiyor sabah da ben ise girerken meme meme diye arkamdan ağlıyordu. Herkesin içinde bana meme diyordu 😂😂😂 çok zor oldu ama bıraktık
Yaseminskar masterchefiniz ya al bizden de o kadar 😏 tamam güzel birşey evet arada bir bağ oluyor güzel duygu emzirmek fakat enerjimi tüketecek derece her saat emmesi,memeye düşkün olması bana da ona da olumsuz yansıyor artık ertesi güne iyi başlangıç yapacak takât kalmıyor ne yazık ki. Peki siz bıraktırırken nasıl bir yol izlediniz 🤔
masterchefiniz Yaseminskar Benimki çok düşkün inanılmaz herkesin dilindedir yani. Şu an bile herkes soruyor ne yaptın nasıl oldi vs. 2 gün çok zorlandım ben .çok ağladı ama ağlayacak mecbur 1 gün öncesinden de . Kızım bak ablalar süt içmiyor. Annesini emmiyor bizde sütü bırakacağız dedim . Salça sürdüm . kanıyor hastaneye gidicem dedim . Uf anne dedi öptü ama uykuya yakın kıyamet koparınca eşimle dayanamadım verdim. Aradan bir hafta geçti . Tekrar denemeye karar verdim kıl olunca hemen anne kıl der. Hci hoşlanmaz . Saç koydum göğsüme bantla .iğrenerek bakıp kapat kapat dedi korktu bide sanırım. Yatarken de açma dan anne kıl pis eg bitti dedi. Ama bir yandanda istiyor. Gece uyandı çok ağladı yaklaşık bir saat kadar sonra oyun oynadık sabaha akdar uyumadı ayağımda salladım uyudu . 2 gün aynı şeklide. 3 gün hiç uyanmadı gece .4 gecemizdeyiz hayırlısı
Ebruli101 Balogluum 22 aylıkken bıraktık 😊 uykusuzluk beni perişan etti dayanacak gücüm de sabrım da tükenmişti bıraktık mecburen.
Ebruli101 Yaseminskar canım benim oğlum sabah uyanınca emiyordu hemen uyaninca kaldırdım hemen yataktan balkona çıkardim kahvaltı yaptı oyaladim sürekli ara ara istedi hep açtım dokundu etti sevdi bile 😂 öyle bıraktık
Eseraly Eseraly valla ben de nar ekşisi sürdüm agzını vurdu tiksinmedi ama emmek de istemedi iki gün sadece geceleri emzirdim sonra hepten bıraktı. İki hafta oldu arada açıp meme meme deyip öpüp geri gidiyor 😁