Ben daha yeni yaptirdim cuma geldi ve çok güzel olmuştu
Digitalmagnet ten yaptırdım internet sitelerine girerseniz çok seçenek var ben 12 ay fotoğrafları bin oldugu bir branda fiş yaptırdım
Hediyelik magnet yaptırdım
Doğumgününe katılanlara anı kalsın diye yazı yazdırmak için oğlumun fotoğrafı olan anı deferi yaptırdım
Annem kardeşim ve bizim ev için fotoğraflı magnet takvim yaptırdım
Magnet şeklinde notluk kalemli yaptırdım
Hepside çok güzel geldi ayrıca site çok uygun ben ne gorduysem yaptırdım bide sticer bastırdım
Hepsi fotoğrafli ve gerçekten kaliteli güzel geldi ve odedigin ücret kargo dahil 150 TL ☺️
Bu arada benim oğlumda 10 Ekim’de bir yaşına girecek mevlit diş buğdayı vs hicbisey yapamadım pandemide dolayı bende doğumgünü için çok özendim