Kızlar bebek düşünmüyorum 4-5 sene kadar ve eşim korunuyordu. Bu ay 10 gün geçti normalde hep düzenli gelen reglim 6-7 aydır cok şaşırmış iken önceki 2 reglim gününde gelmişti. Bu kez 10gün gecikti testte yapmadım. Hamilelik var mıdır baska sebepler olabilir mi korkuyorum ya