Yok yok öyle hemen bırakmaz vardır onun bir yöntemi, bende aynı durumu yaşıyorum şuan 6 aylık oğlum doğduğundan beri biberonla mama desteği vermek zorunda kaldım sütüm az olduğu için son bir aydır bırakmak istiyodu son çare emzirme danışmanıyla anlaştım şimdi çok şükür memeyi sorunsuz emiyo ama şimdi sütümü artırıp mamayı bırakma çalışmalarına başladık kesinlikle profesyonel destek almanı tavsiye ederim, o zamana kadar biberonu bırak ya kaşıkla ver yada beslenme sondası kullan çok işe yarıyo. Allah yardımcın olsun kardeşim zor bir psikoloji ama çokta kafana takıp sıkıntı yapma elinden geleni dene olmuyorsa evladının sendeki rızkı bu kadarmış diyip kabullen mama için çocuklarda aslan gibi büyüyo, rabbim can sağlığı versin, oğlum 18 gün yoğunbakımda yattı sütüm yetmiyodu mama veriyolardı yeterki canı sağ olsun diyip kabullendim mecbur çok şükür bugünümüze