Rabiasya04 Evet daha önce hiç kaşık maması almamıştım , hep evde kendim hazirliyordum. Ağustos ta fındık toplamaya gittik eşimin köyüne 😁 eltim dedi kaşık maması alalım da sıkışınca yediririz diye , iyi de oldu sevdi kızım da . Arada veriyorum değişiklik oluyor . Ben genelde sabahları omlet , pankek,yulaf lapası, öğlenleri herhangi bi çorba akşamları da irmikli yada bisküvili meyveli muhallebi yediriyorum