Murvetbartu Ayda gece 3-4 kez kalkan bebeğim 5.aya girmemizle beraber artık sayamayacağım kadar çok kalkmaya başladı. En az 8-10 defa sabaha kadar artık sayamıyorum. Doktorumuz diş olduğunu söylüyor ama ön alt iki diş çıktı. Sizin bebişler nasıl? Önerisi olan var mı?
Ortmenanne16 Murvetbartu bizde 6 buçuk aylığız gece en az 4 kere kalkar emer uyur bizede diştendir dendi ama diş falan hala çıkarmadık sanırım huyumuz böyle
Busra9290 Murvetbartu benım beneğimde 6.aydan sonra cok sık kalkmaya basladı bızımde alt iki dişimiz çıktı
Karamercimek Murvetbartu benimki yeni 6 aylık oldu. Çok sık uyanıyordu diştendir dediler.damağında falan birşey görünmüyor bende tetagil aldım diş için,gece uykusuuna yatmadan önce veriyorum. Biraz fayda etti daha az uyanmaya başladı ama yinede uyanıyor ☺️
Adaduygu Murvetbartu bizde 5,5 ayligi, onceden kalkmadigi kadar cok sık kalkiyor muhtemelen disten kaynakli oldugunu dusunuyoruz tetagil diye bir dis tozu varmis sanirim rahatlatan ona bi bakcam
SemaaAcc Ortmenanne16 bizde altı buçuk aylık olduk geceleri en az ya en az 20kez kalkıyoruz emmese bile kalkıyor yani iki pispis yapiyorm uyuyor geri ama uyanıyor yani banada herkes diş çıkarıyor diyor ama aylardır gelmedi bu diş önerisi olan varsa banada söylesin lutfennn
Adaduygu Karamercimek ay bende bunu ogrenmek istiyidum doktoruma danismaya gerek varmi birde cok fazla bi toz mu yani agzina doktugunuzde tikama falan yaomiyor degil mi direk yiyormu
Elmas_sultan Murvetbartu şuan bebegim 5 aylık normalde gece hiç uyanmaz sabah 6 ya kadar ama şu 2 haftadır neredeyse her saat başı ağlayarak uyanıyor internette araştırdım ama bişey bulamadım komşular diş diyor ama bilmiyorum 😩