Momster odasına götürün, yatağına koyun ve başından ayrılmadan onu uyutmaya çalışın kendi kendisine.her gün aynı saatlerde yatsın,yani o yaşta en geç 8 de yatmalı.uyuyacak, eninde sonunda, bir güler iki güler 3 güler, sora başka çare olmadığını görünce uyur.uyku saatini kaçırırsa,asla uykuya kolay dalmaz. Benim kızım her gün düzenli ve hemen uyur normalde, bugün gündüz uykularınj kaçırdık,köye geldiğim için.akşam gözünden uyku akıyordu ama uyuyamadı.yani o uyku geldiği anda uyutulmalı, üstünden çok geçerse eğer,bu sefer vucüt uykuya direniyor ve uyuyamıyorsun.yani siz,diyorsunuz ya nasıl dayanıyor diye, aslında dayandığından değil,onun bi ara uykusu gelmiştir muhakkak,siz farketmemiş olabilirsiniz elbette,o aralarda da uyuttlmadığı için kaçan tren çoktan kaçıyor.