Merhaba ilk doğumda çatı darlığı sebebi ile normal doğum olmadı. İkinci doğumda Ssvd destekçi doktorla görüşüp normal doğuma kadar bekledim 41/2 e kadar. Bebek kanala giremedi. Ki doktorum çatı darlığına inanmıyordu. Başka sebepten sezaryen oldum ki iyi ki olmuşum tuvaletini yapmış 🤗 Ve usg ölçümünden fazla çıktı kilosu 😅önemli olan sağlıkla kucağına almak