Kızlar sorum şu. Ben caliscam Allahn izniyle iş bulursam bebeğimide anneme baktrcam annemin sigortasini yatircam cnku 3 senesi var annemin emekli olmasına yakmak istemiyoruz öyle bı şey oluyormu ben sigortasını yatirabiliyor muyum bilginiz varmı yardımcı olursanız sevinirim.