herseyguzelolacakk kızlar aylar önce başvuru yapmıştım sonrada unuttum gitti. Az önce bakınırken aklıma geldi ve böyle bişey gördüm. Şimdi para çıkmış mı bana 🙄
Egelim herseyguzelolacakk Orası 0 görünüyor PTT ye yatan tutarlarda sebebini bilmiyorum ama ben de bir tanıdıkta görmüştüm bu şekilde ama çekmeye gidince tutarı söylüyorlar. Yani yatan bir meblağ var kesin.
Bebegimm1 herseyguzelolacakk sosyal yardım bilgilerini sorgulama yazın arama bolumune orda merkezi yardım olucak oraya tıklayın yatan paranin fiyati yaziyor orda
herseyguzelolacakk sevilefemuhammet kışın pandemi parası için başvuru vardı ya canım. O. Çok olmuştu başvuru yapalı. Çıkmaz diye düşünmüştüm ama çıkmış çok şükür 😅