Ben yapıyorum. Sabah 9da kahve, sonra bebeğimle kahvaltı , meyve faslı derken 15:00da ikinci öğünümü yiyorum. Normal akşama ne pişirdiysem ondan. Fazla hamur işi tüketmemeye dikkat ediyorum. Geri kalan zamanda su içerim yalnızca. Uyanınca fazla bekleyemediğim için bana en uygun saatlar 9:00-15:00. Dışarı çıksam, misafirliye gitsem tabi akşam yemeğimi 18/20:00 gibi bitirdiyim de oluyor. O zaman 16saat hesaplarım, sabah ona göre başlarım ilk öğüne. Genelde ama 18saat yapıyorum. Zamanım olunca eliptik bisikletle 30dakika 500kalori yakarım.