bireylul bezin dolu olması gerekiyor .. yaptığı çişi sayamıcamıza göre. .. yetişkin bireyle kıyaslamayın. Çişli bezin dolu olduğunu anlamak için tartanlar bile vardı burada okumuştum. şuna dayanarak söylüyorum. Bebeğim dr muanesindeyken çiş yaptı. Dr. sonrasında çiş tahlili istedi ben ah vah yaptım daha yeni yptı diye.. 10dk sonra tekrar çiş yapmıştı. .