Bebeğim 1 aylık. Sadece anne sütü alıyor. Bu ay 740 gram almış. Doktor anne sütüne devam dedi. Çişli bezi ve kaka da çok yapıyor Bu akşam çok uzun süre ağladı susturamadık sadece mememde sustu. Ve sık emdi. Ama yine de ağlaması bitmedi. Uyutamadık. Bende sütüm birikmedi doymadı diye düşündüm 60 cc mama yaptım hepsini içti ve hemen uyudu. Sizce aç olduğu için mi ağladı aç değilse mamayı nasıl bitirdi. Lütfen yardımcı olur musunuz şaşırdım kaldım