Hayırlı olsun canım allah analı babalı büyütsün inşallah🙏 Benim de bebeğim bugün 23 günlük oldu. Eğer ek mama veriyorsan o onu 6 saat tok tutuyor fakat o acıktıkça uyanacaktır zaten. Sadece anne sütü ise doktorlar 3 saatte bir diyorlar fakat sen uyusada uyandırarak her saat başı emzir.