gunessarenin_annesi Kızlar telefonum gitti gidecek fakat okadar çok yeni model çıkmış ki insan karar veremiyor memnun kaldığınız modeller nelerdir
Mom9870 gunessarenin_annesi Ben iPhone x kullanıyorum telefon şahane ama küçük İşte, ben büyük telefon seviyorum. Bu telefonda eşimindi o kendine 11 pro max alınca bunu bana verdi. iPhone harici başka telefon almamanızı tavsiye ederim.
alinaannee gunessarenin_annesi taş devrindeyken ı phone 6s aldım kaç asır oldu taş gibi telefon şahane 🤪 bilmem kaç modeli çıktı 🤓
Cemre_61 İPhone XR kullanıyorum çoook memnunum fiyat olarak pahalı ama gerçekten uzun ömürlü telefonlar bide alışınca maalesef bırakamıyorsun 🤦🏻♀️ Ama kardeşim xiaomi redmi note 9 pro kullanıyo o telefonda baya iyi tavsiye edebilirim
alinaannee gunessarenin_annesi piyasada var mı bilmiyorum ama alışınca vazgeçemiyorsun ve çok sağlam telefon ne kışlar gördük kimler eskidi de telefonum eskimedi 🤓
bbmoms Xiaomi red mı note 9pro oynadığım halde 2gun yetiyor şarj ve bir saatte doluyor takılma donma yok kamera mükemmel daha önce i phone du başka kullanmam diyordum ama çok iyiymiş
hobby_catolog_hk gunessarenin_annesi iPhone dan şaşmayın bugune kadar en iyi telefon iPhone du 6s kullanıyodum. şimdi samsung m51 kullanıyorum bu da güzel cok uzun süre sarjı gidiyor hafızası cok iyi ekranı büyük. iPhone daha iyiydi sanki seviyodum