Kızlar merhaba uyku tulumu alıcamda genelde owliyi öneriyorlar.. kullanan varsa yardımcı olabilir mi? Suan odam 20 derece tabi sabaha karşı soğuyor ama daha doğalgaz açmıyoruz açıncada sanırım 23-24 olur en fazla.. oğlum üstünü örttürmüyor .. hangi tog almalyım?