neslihanuz1 Arkadaşlar 6 aylık kızıma hm ‘den bir şeyler almak istiyorum ama kalıp konusunda kararsızım beğendiğim kıyafetler mağazada yok kızım 7 buçuk kilolaya yakın ve 68 cm boyunda 6-9 ay mı almalıyım 9-12 mi ?
neslihanuz1 neslihanuz1 lc waikiki tulum 9-12 aldım çok büyükler şuan :( ama sweatshirtler çok büyük değiller
Milagrosoreiro neslihanuz1 Hm’nin kalıpları biraz büyük.Ama ben biraz oversize seviyorum üstlerde 9-12 alır altları 6-9 alırdım.