@Meryem_42 selam herkese ben 18 aylıkken kestim doğduğundan beri sadece meme aldı mama hiç vermedim ve uykuya geçerken de meme ile geçiyordu. Son zamanlarda çok bunalmaya başlamıştım gündüz sürekli meme ve gece de uyanıp uyanıp meme istiyordu. Cesaret edemiyodum biraz daha erteleyim diyordum hep. Bi gece saat 3 te emzirip uyuttum ve tam 3.20de uyanıp yine meme istedi o an geldiler bana 😂😂 yok meme dedim ama tamamen plansız bi şekilde ilerledim. İşte ağladı filan ama inat ettim vermedim sonra gel yat sırtını kaşıyım diye ikna ettim bir şekilde uyudu. Böyle böyle her uyandığında vermedim. Gündüz geceden daha az istedi hep bitmiş diye geçiştirdim. 2.gün daha az,3.gün daha az uyanıp-ağlayıp-meme ister oldu. Ben su içirmeye ve sırt bacak saç filan okşayarak uyutmaya alıştırdım. Yani diyeceğim o ki çok kolay oldu. Korkulacak bir şey yok yeterki siz kararlı olun. Annem diyodu ki salça sür göğsüne tiksinsin😂😂 şok oldu ben kesince. Hiç gerek yok çocuğa öyle şeyler yapmaya. Ve emin olun şimdi ikimizin de uykusu daha kaliteli ve daha iyi besleniyor 😇