Tırnak batması değil de bende de doğumdan sonra başparmagimin tırnaginin kenarında et parçası gibi bişey oluştu. Küçük ama ayakkabı falan giyerken rahatsız ediyordu. Kanıyordu iltihap oluşmuştu. O et parçasını kesip aldılar dikiş attılar şimdi diğer kenarında çıktı bunu yaşayan var mı acaba?