Kızlar bebeğim 4,5 aylık sürekli ağlıyor daha önce çocuk cerrahı gördü direk kolik dedi daha sonra iki gün kaka yapamadı çok ağladı doktora gittik tekrar röntgen çekildi bağırsak genişlemesi var çok değil ama dedi ağlaması bundan olur mu dedim olmaz dedi yaşayan var mı böyle birşey ben hiçbişeu anlamadım