Geberikgelinnsss
En korktuğum şeylerden biriydi, allahtan yapmıyor benim oğlum 😅
Bir çözğm gelmiyor aklıma şuanda 😬 Ama emzik değiştirme konusunda dikkatli olun. Biz de Avent ultra air kullanıyorduk. Emzikleri yolda gezerken kayboldu, yenisini alalım dedik. Aventin başka bir emziğini de emiyordu ve çok düşkün değildi emziğe aslında. O yüzden başka ucuz bitane alalım dedik. Nuk indirimdeydi, aldık. Bilmeden damaklı almışız ve bir de düz şeffaf plastikti ucu, aventin biraz buğulu gibidir biliyorsunuz. Bir ay emmedi o emzikleri ama sonradan alıştı allahtan. O yüzden ucu Avente benzeyen bir emzik seçin. 😃