Birkucukeylulmeselesi Hangisi daha iyi sizce daha doğrusu molfixi bayadır kullanıyoruz ama paketi 7-8 ₺ civarına gelşyor sleepy almayı planladım fiyatına bakıp ama uni baby çok şnce dedi arkadaş sleepy nasıl acaba bilen varmı kullanan ?
Birkucukeylulmeselesi Birkucukeylulmeselesi bu arada sleepy de çeşit çeşit zeytin yağlı var havlu sensitive var sarı paket bide yeni doğan var yeni doğan zaten geçti srtık kızım 1,5 yaşında
Oykuaygun Birkucukeylulmeselesi Molfix kullanmadım ama sleepy sensitive güzel. Büyüklüğü, çok ince de değil. Arada kullanıyorum
Denizzz88 Birkucukeylulmeselesi ben 4,5 aydır sleepy natural yenidoğan kullanıyorum çok memnunum ilk başta uni baby almıştım ama sleepy daha güzel
Arelsmom Birkucukeylulmeselesi sleepy kullandım ben aslında güzel iş görüyor ama bir kez çiş yapınca bez pamuk gibi şişiyor önünde birde lastikleri çok oturuyor bebeğimin bacaklarına ondan değiştirdim eğer benim gibi takıntınız varsa tercih etmeyin çünkü bir çişte bez balon gibi oluyor sanki çocuğun altına hiç bakmıyormuşum gibi oluyordu molfix pure soft aldım memnunum
Birkucukeylulmeselesi Oykuaygun ıslak mendil demeyi unuttum ben yaaa Denizzz88 birkucukmutluluk Arelsmom Perfect_woman
birkucukmutluluk Ben sleepy kullanıyorum canım natural olanını çok memnunum gayet kaliteli molfix te kullandım memnun kalmadım ilk bir sene prima preminium kullandık fiyat baya artınca arayışa geçmiştim en son sleppyde kaldım
Perfect_woman Birkucukeylulmeselesi ilk 4-5 ay Prima kullandık daha sonra Molfix e geçtik gayet memnunum oğlum 1.5 yaşında hâlâ Molfix kullanıyoruz
Ssssraa Ben sleppyden hiç memnun kalmadım, kalitesiz geldi. Resmen oğlumun poposunda parçalandı, cırtları koptu. Ve kalın bir bez…