Bebek-annesi bebegim 2.934 gr dogdu hastaneden cikana dek 2.690 a düştü sarılık olduğu için ememedi 40 ı çıkana dek sağarak sütümü verdim takviye mama veriyordum sütüm çoğalınca sadece sütümü vermeye başladım ama doktorlar az kilo aldığını söyledi hatta en son gittiğimiz doktorlar 9 gün sadece anne sütü denedik emzirmeyle 150 gr aldı, gerileme olur dediler mamaya başlattılar, sonra hala yeterli değil dediler, reflü maması verdiler sonra gaita baktılar ben hiç kan görmedim kakasında laboratuvarda kan çıkmış, kustuğu için reflüsü var dediler, bunların hepsi alerji belirtisiymiş, hala anlamaya çalışıyorlar 9 günde 200 gr aldı en son yeterli dedi doktor, 50 gr için alerji diyetine girdik, gittikçe sütümü kaybediyorum gibime gelmeye başladı mama yiyor sanki daha çok artık alerji maması… başka bir test yapılmadı, her doktor farklı yorum yapıyor çarşamba kontrolümüz var farklı bir doktora başladım, 9 günde 150 gr aldı ise ayda 450 alırdı, bana göre normal dedi kafa çevresi gelişimi normal ise her bebek kilolu olmak zorunda değil dedi, diğer doktor öyle demiyordu, bu 7. Doktorumuz, Kafam karışık cidden. Doktorlara mı güvenmeliyim yoksa biraz da bebeğimi ve kendimi mi dinlemeliyim bilemiyorum.