Prensesannesi38 3.5 yaşında hala aynı. Genelde tek büyüyen bir çocuk oldu hala da öyle. Ben sosyalleşmesi için parka vs çıkarıyorum orada biraz daha iyi oluyor. Ama akraba falan görse bir gün boyunca benden ayrılmıyor sonraki gün alışıyor. Sizde havalar soğumadan daha fazla çıkarın, kış gelince daha zor olur.