thetellus_ 3 gün sonra 10 ayı bitiyor 11 den gün alıcaz nasipse uyukular bitti gündüzleri sabah 5-6 en geç uyanıyoruz 10 da yatıyorum kahvaltısını yaptırıp zar zor 30-40 dk salaya salaya uyutuyorum taki 5-6 ya kadar ayaktayız yarım saatte ağlaya ağlaya uyuyor son yatış saati 9.30 bu düzene de gireli 1 hafta olucak normalde kalkış sabit 9 da ilk uyuku 3 de 2. 6.30-7 son uyuku oluyordu