HlYldrm yani bu bana kolik gibi geldi. Kızımda böyleydi yapamazdı, gazdan kıvranıp durur,uyuduğu uykusundan da ağlayarak uyanirdi. Kıpkırmızı yada mosmor olurdu, katılırdı kalırdı elimde kaskasti.ay ne kötü günlerdi. Neyse az kalmış canım. En çok 2 aya geçecek.