Mabel13 2,5 ay oldu dogum yapali. İlk zamanlar krse takmadim ihtiyacim yok diye. Simdi dikis ustu hafif sarmaya baslamis sol traftn. Korse icin gec mi kaldim, benzer durum yasayan var mi
BKD2021 Mabel13 benim de 4 ay oldu sarkık kaldı göbeğim bende bekleyeyim burda taksam düzelir mi acaba göbek