İşaret etmemesi tek başına bir otizm sebebi değildir. Ortak dikkati sosyal gülümsemesi göz teması VS bunların hepsi bir bütün, evet işaret etme de önemli çevremdeki 8 9 aylık bebekler işaret parmağını kullanıyor, benim ki de o aylarda başlamıştı. İşaret parmağının farkındalığını kazanması için parmağını boyayabilir, bir şey bağlayabilir parmak kukla takabilirsiniz, ve tabiki model olmalısınız her şeyde. TV telefon tablet asla olmamalı onu zaten hepimiz biliyoruz.