Grlnl 2 tog kalın zaten bide altına kalın gyiiyo ondan olabilir. Ben uyku tulumuna geçmedim daha sıcağı da sevmeyen bi oğlum var. Uzun kol ve pijama giydiriyorum üstüne ince pazan battaniyesini atıyorum ama onu açıyo tabi üşümüyo ama arada kontrol ediyoruz eşim yada ben, msial bugün sıcak az da ateşi var zıbınla yatırıyorum