Hanımlar 3 buçuk aylık kızım var baştan beri sağ gögsümü hiç almadı umma oldu mastit oldu çok zor zamanlar geçirdim ne yaptıysam doğduğundan beri almadı. En ağır mastit oldum operasyonla boşaltıldı. 2 ay oldu nerdeyse yeni yeni kapanıyor. Sütüm çok az 8 10 damla ama şükür kurumadı. Uyku halinde vermeyi denedim almaya çıktı sonra anları eliyle itti. Çok emzirmek istiyorum lütfen yardımcı olun sağ gögsümde sütü nasıl çoğaltabilirim?? Tekrar denicem aldırmak için ama hiç almadığı için ve şuan az olduğu için almayacak galiba