Thebaby5 Bebeğim 4 aylık oldu sünnet ettirmek istiyorum. İstanbulda önerebileceğiniz sünnetçiler var mı? Bir de hastanede sünnet olunca bebeği sizden alıyorlar mı? Ben bebeğimin başında durmak isterim nasıl oluyor bu işler beni aydınlatırsanız sevinirim.
sincaptanhallice Thebaby5 biz yanında durduk drasilhankilincli bı bakın isterseniz instadan. 2 aylıkken sünnet ettirdik ve hiç ağrısı olmadi
MinnakEgem Thebaby5 bebeğini neden alsınlar yanında duruyo sn babası ayakları tuttu bende çizgi film açtım oyaladım hastane ortamı daha steril temiz
babykerem Avrupada söyliyimmm muhteşemmmm bir hastahane güneşli erdem sudan ucuz aşırı başarılı ürplog artı cerrah artı asistan dr 3 kişi girdi lokal tertemiz 2 günde iyileşti 5 aylıktı mükemmel ilgi alaka 5 dk sürmedi
babykerem Ayrıca oyuncak hediye ettiler çıkışta bence çok güzel jest hem hijyenik ortam hem ürolog hem mikrocerrah giriyor
esraeerdogann Thebaby5 ben 4,5 aylıkken doç dr engin yılmaza yaptırdım pendikte yeri hiç zorlanmadık hemende iyileşti ☺️
canimoglum_2020 İst anadolu medipol camlıca veya kosuyolu iki hastanede de görev yapıyor cocuk cerrahı alp gence
Nurell Thebaby5 dört levent.. avrupa yakası.. Kemal.ozkan sünnet sarayı Tüm işlem boyu yanında oluyorsunuz Hatta ekran var bebeğinizi oyalamak için sevdiği şarki vs ne varsa açıyorsunuz..
BurcuKucuk Thebaby5 Beylikdüzü Medilife Hastanesi Doktor Değer Bey. Hem çok ilgili hem istediğiniz sayıda kişi giriyor işleme
Thebaby5 BurcuKucuk Hamileyken tarama testlerini o hastanede yaptırmıştım çok teşekkür ederim ben o doktora bi bakayım