Haticesarii Ben önce özelde çocuk doktoruna gittim, o besin alerjisi tanısı koydu tahlil yapmadı, diyet verdi. Sonra kakası iyice ishal gibi olunca acaba enfeksiyon falan mı var diye devlette çocuk doktoruna gittim, kaka tahlili istedim. Bişey çıkmadı ama doktor alerjiyi öğrenince gastroenteroloji bölümüne gitmemizi önerdi. Zaten direkt gidemiyomuşuz o bölüme. Normal çocuk doktoru yeşil listeye alıyo, ondan sonra randevu alabiliyoruz. Gastroenteroloji doktoru da direkt kan testi istedi bizden. Benim bulunduğum şehirde alerji doktoru yoktu eğer sizin varsa ona da gidebilirsiniz. Ama onun için de önce çocuk doktorunun listeye alması lazım.