Alalı 4 5 ay oldu bu ikinci sıkıntı çıkarışı sinir olmaya başladım artık. Yaklaşık on gündür evde yoktuk. Geldik dijital ekranında ayarları gözükurdu şimdi sadece fridge freezer yazıp yazıp sönüyor. Tuşları da işlemiyor basmıyor sizce neden olabilir böyle bir durumu yaşayan var mı.