pogacayanakli_aylamm Mnlannesi anne sutu alıyorsa 10 günde 1 yapması normal. Mama alıyorsa 3 gunde bir yapmalı. Şuan gazli oldugu dönem. 5 kere yalmasi gerekebilir en fazla
anna Mnlannesi Benim bebek ilk 1-2 ay gunde 10 defa bile yapardi bazen. Ishal degil, metabolizmasi hizli, sonra 5-6ya dustu, ek gidaya gecince 2-4 arasi olmaya basladi.