Zehraalyam 3 aylık bebişlerinizin boyu kaç cm ? Biz 2 buçuk aylığız 55cm biraz kısa gibi geliyor bana sizin kaç cm?
Asya39 Zehraalyam her bebek farklıdır anne baba boy ortalaması da önemli tabi biz bi hafta sonra 3 aylık olucaz 59 cm di geçen hafta doktora götürdüğümde
Tazeannecik Zehraalyam kilo bitti şimdi boya geldik evet 🤣🤣 kaç cm doğdu anne baba boyu uzun mu kısa mı bunlar etkiler bebeğin boyunu da. Ve bunu doktor zaten göz önündr bulundurur. Gelişimine bakar. Kontroller bunun için. Eğer doktor kısa dıyorsa kısadır ki suan bunun için yapacak pek birsey yok. Hadi çoçuk cağında olsa spora gider yada ek gıdalarla desteklenir falan. Anneyiz bebeğimiz için en iyisini istiyoruz tabi ama bazen beklememiz yada endişe etmememşz gerekir
Gokcecicek1616 3 ay 4 günlüğüz. 64 cm boyu ama doktor uzun dedi. Normali bu ayda 58-62 arası sanırım.
Zehraalyam Tazeannecik ben Burda doktorluk yapılsın burda karar verelim kısa olup olmadığına diye sormadım zaten ortalamayı göz önünde bulundurmak için ve merak ettiğimden sordum, bi endişem ya da bir telaşım Yok :)
Ahsenimltm Zehraalyam o zaman iyi cunku kiyaslama yapmak yerine dogumdan sonra ne kadar uzadigina bakariz benim kizim 61 cm ama 53 dogdu 8 cm uzadi yani sizin gelisimi de iyi bence
Esn57 Zehraalyam 48 cm doğmuştu 2 aylık kontrolünde 57 cm çıktı bir hafta sonra kontrolümüz var bnde merak ediyorum bu ay boya gitti sanırım fazla kilo almadı 🙄
green Bu tür şeyleri sevmiyorum ama belki de farklı birşey düşünüp yazmış dahi olabilirsiniz. oğlum 3 buçuk aylık. Boyu 63,5 cm kilosu 6,540 baş 40,5 doğduğu boy 48 cm kilo 3.100
YigitAlpinannesi Zehraalyam Canım bu aylarda kısa ve ya uzun değerlendirilmesi yapılması yanlışmış. Benim 48 cm doğdu eşimde bende uzun boyluyuz iki ay olddu çocuk 54 cm uzamıyo ne kafama taktım burda okuyorum 60 lı rakamlar havada uçuşuyo sonrasında doktora sordum 6 Aydan sonra kısa diyebiliriz şuna yorum yapmak yanlış dedi sonra 3 ay kontrolümüze gittik 63 cm oldu. Bian da uzuyorlar hiç kafana takma