LavininAnnesii Kakao yapı sürebilirsin eğer varsa ayva çekirdeği jelini yapabilirsin, Tahin varsa evde üste çıkan yapını sür streçle kapat iyi geliyor sonra açık bırak her emzirmeden önce kendi sütünle ıslat daha iyi olur canım.. Gözün aydın öncelikle çok geçmiş olsun Allah sana bağışlasın yavrunu biraz zor bir süreç ama geçecek belki hızlı belki yavaş sadece emzirmeyi kendine çok büyük dert etme sürekli ver emsin yata diye mamaya kaçınma biberon verme sonda daha zor olur aç kalırsa bebek kaşık yardımı ile besleyebilirsib.. ♥️♥️😍💐