Arifmert benim bebeğim de 40 günlük. Banyoyu iki günde bir yaptırıyorum. Havalar soğudu. Mevsim geçişi korkuyorum fark etmeden soğuk aldırırim hasta olur diye. 3 saatte bir açıkiyor. Zaten kendisi söylüyor. Acıkınca agu demeye başlıyor. Belli ediyor aciktigini. Gecede uyandirmiyorum kendisi uyanıyor.